Translate

15 září 2010

Tak jsem ji našla!


To je ona moje ztracená a dnes opět nalezená milovaná knížka! Mladší ji nebudou asi znát v této podobě.  Schválně, kolik je jí let? To prozradím nakonec. Chudák knížka, zažila velké stěhování, nejdřív jako dárek z města do města, o hodně let později cestu přes půl Moravy, potom se její pobyt ustálil v knihovně mých dětí a po velkém třesku u nás doma skončila nedůstojně v jedné velké bedně na půdě!

Není to nádhera, ty ilustrace, člověk úplně cítí tu třeskutou zimu!


Kuba Kubikula, Kubula a Barbucha. Pan malíř nemaloval jenom Krtka.



A tady je ten letopočet. Knihu mi darovala moje tetička před mnoha a mnoha lety. A já slibuji, že dostane opět důstojné místo v knihovně.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...