Translate

22 září 2010

Ještěrky

Máme na zahradě jěštěrky, už několik let. Jsou k vidění na konci jara a v létě, hlavně ve skleníku. Samečci mají nádherné svítivě zelené zbarvení, samičky jsou hnědé. Na jaře jsem se radovala, že je vyfotím a ukážu na blogu. Jenže semi to nepodařilo. Když jsem je zahlédla, tak buď nebyl foťák nebo najednou byly pryč.....
JE4
Před pár dny jsem uviděla na starém pařezu dvě tělíčka, vyhřívající se na sluníčku. Byly to mláďátka našich ještěrek. Když jsem se potichoučku přiblížila, daly se vyfotit, ale fotky se moc nepovedly.
JE7
Dnes mi asistovala vnučka, nedala si říct a zdařile mi je plašila, ale něco z toho focení se snad podařilo.
JE1
Nepodařily se mi zvěčnit obě najednou..
JE2
Snímky jsem zvětšila, ještěrky jsou ve skutečnosti velmi maličké.
Podle atlasu jsem zjistila, že ještěrek je mnoho druhů, snad se jedná o ještěrku obecnou.




hmyz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...