Translate

09 září 2010

Potěšení pro oko na konci léta

Podzim se blíží a na zahrádce je to vidět, některé květinky už odcházejí, některé jsou v plném květu.  Letos nám počasí nepřeje a na rostlinkách  je to znát.  Když chci vyfotit záhonek květin, zjistím, že z toho nic nebude, většinou je poválený od deště, rostlinky jsou poškozené. Protože všechno souvisí se vším, vlhké počasí přeje slimákům a o nich se mi už ani nechce mluvit, kolik škody nadělali.
M 1
Měsíček zahradní, chtěla jsem ukázat něco pěkného, tak jsem musela zvětšovat, ať ta spoušť vzadu není vidět..
M 4
M 2
Astry, z velkého množství vysazených rostlinek jich zůstalo jen pár..
M 7
Afrikán je vděčná rostlinka, když se rozroste, tak nadělá parádu do zámrazu..
M 5
Slaměnky, také mi zůstalo jen pár rostlinek..
M 3
Poslední odkvétající echinacea..
M 6
Drobné cínie, ty jsem vypěstovala už vloni ze seminek, zakoupených v domění, že jsou to klasické cínie, dnes je mohu všem doporučit, kvetou dlouho a mají mnoho krásných barev...



astra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...