Translate

21 května 2010

Živel

Včera jsem měla ve městě FM nějaké aktivity, tak jsem se musela jít podívat jak to vypadá v okolí  řeky Ostravice po těch propršených dnech. Řeka se rychle vrátila do svého koryta. Bylo stále ještě zataženo, tak tyto dvě moje fotky nejsou moc kvalitní.
povodně 3
povodně 2
Večer  jsem dostala od svých známých nějaké obrázky ze začátku týdne, je to stejné místo, podle kaštanu, tak posuďte sami..
povodně 1
Tento obrázek budí hrůzu. Normálně  jsou vidět kameny a ostrůvky a řeka se dá přejít..

Další obrázky nás zavádějí do míst, kde ještě nevelkou řeku Ostravici zadržuje vodní nádrž Šance. Vzadu jsou vidět nádherné Beskydy.
Šance 1
Hráz vlevo naplněná po okraj. Byly doby sucha, kdy se lidé ze širokého okolí, jezdili dívat na kameny na dně přehrady. Přehrada zásobuje pitnou vodou Ostravsko a Frýdecko a je to mimořádně dobrá voda.
Šance 4
Stále přehrada Šance
Šance 3
Voda odtéká, všehno dopadlo dobře, přehrada vodu zadržela, tak jako v roce 1997. Možná, že někdo z vás slyšel jak v oněch kritických dnech naše nejznámější komerční televize strašila lidi, že kdyby se tato přehrada protrhla, zatopila by ještě město FM a jeho okolí. Věřím, že to může být pravda, ale myslím, že v ty dny nebylo na místě vyvolávat paniku.

Sem tam nás překvapí ještě průtrž mračen, ale musíme věřit, že ty hrůzy se už nevrátí!


sluníčko
A ty sluníčko, máš co dohánět, tak se čiň!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...