Translate

17 května 2010

Stále prší!

Dnes už druhý den prší, tedy leje a v noci foukal velmi silný vítr. Ráno nás Severomoraváky čekal šok. Povodně. Měla jsem domluvené se snachou, že si vezmu vnučku na celý den k nám. Podle ranních zpráv jsem nevěděla, jestli máme jet do města FM. Snacha telefonovala, že ve městě vyhlásili krizový stav. Protéká tam řeka Ostravice, která se vylévala ze břehů. Riskli jsme to, přestože víme o několika kritických místech po cestě.
voda 10
To už jsme ve městě, černota a déšť..
voda 8
Pošmourno, nepříjemno..
Nepostradatelní hasiči..
voda 7
Světla odklánějí auta vlevo, polovina cesty je zaplavená..
voda 4
To je zpáteční cesta domů, alespoň trošku zeleně. Protože tu máme kopečky, voda stéká pěkně dolů, v zatáčce už je to horší...
voda 1
Vpravo je vidět jak kalná voda stéká z polí a zatím se naštěstí  zadržuje v příkopu..

Fotila jsem pěkně z teploučka v autě. Mohla jsem jít prozkoumat stav našeho potůčku Olešné, který nám protéká kousíček pod zahradou, ale z okna bylo vidět, ře voda zůstává v korytě. Fotit Ostravici ve městě se mi také nechtělo. Myslím, že je lepší neriskovat. Syn, který pracuje u záchranky v Třinci, se po noční vrátil v pořádku domů a pak hlásili, že se tam utopila ta paní. Druhý syn přijel už dopoledne z práce domů. Pracuje ve Frenštátě p. R. Tam jsou cesty také uzavřené.  Doufám, že už konečně přestane pršet, myslím na ty, kteří dnes stráví noc venku nebo na nějaké ubytovně. Snad už nebudou žádné oběti na životech.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...