Translate

07 května 2010

Jak se mi kytička odměnila


Tento článek bych mohla napsat jako pohádku o jedné zakleté princezně a nepořádné ženské. Zakletou princeznu vám hned ukážu a ta nepořádná ženská jsem já. Vloni na podzim, když se narychlo odnášejí kytičky do tepla, aby venku neumrzly jsem sice tak učinila s jedním květináčem, ale, místo abych ho přenesla pěkně do bytu, nechala jsem ho v temném a studeném sklepě. Kytička strádala a strádala až jsem ji chtěla vyhodit. Jenže v kytičce se našla neuvěřitelná síla a takhle se mi odměnila.
kala
kala 2
Navíc nádherně voní.. A já slibuji, že jí to vrátím!
motýli

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...