Translate

25 května 2010

Příroda těchto dní

Déšť, sluníčko, mraky, bouřky a pořád dokola...
ráno
Takhle vypadalo nedělní ráno u nás, krásná zeleň a hory v šedi..
večer
Tentýž den večer, naše Hůrky, tam  zapadá sluníčko..
všude jsou 4
všude jsou 3
















všude jsou 2
všude jsou 1

Všude jsou..














Původně jsem chtěla fotit víno, popínající se po pergole, ale objevila jsem šneky, téměř na každé větvi, po tom děšti jsou opravdu  všude..
šnek a žížala
Tady jsem fotila šneka, že se mi tam objevila žížala to jsem zjistila až při prohlížení na PC..
Že by závody?
kytička 2
Ještě kytička..
trpaslík 2
A ten, kdo na to všechno dohlíží.. Trpaslík mého muže, kterého dostal ke kulatinám s tím, že trpaslík je na zahrádce nutný. Asi bychom mu měli dát nějaké jméno, je to ostuda, žádné ještě nemá!
A tak tu žijeme..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...