Translate

31 května 2010

Víkend

Víkend začal na kolech. V pátek odpoledne jsme jeli pro vnučku do nedalekého města. Chtěli jsme si zpříjemnit zpáteční cestu, protože dopravní situace je v tomto městě neúnosná, proto jsme volili cestu směrem na Beskydy. Ale můj muž je původně řidič z povolání, no a když se jede, tak se jede, žádná zastávka!  Podívejte se, jak se fotí za jízdy...
víkend 5
Kravičky
víkend 1
Čapí bydlení, pronájem od ČEZu..
víkend 3
Trošku pokroucené stožáry VN, za nimi Beskydy, svítit se musí!
víkend 2
A zase Beskydy..
víkend 4
Lysá hora a Penny Market...
víkend 6
Lysá hora a vestavěné skříně, vjíždíme do Frýdlantu nad Ostravicí...
Ani nevím, jak se mi to podařilo vyfotit, když se jede, tak se jede!

víkend 9
A tady už je klidová zóna u nás doma, žádná auta, pohoda a klid..
víkend 10
Sobotní večer u nás, už jsem se chystala domů a najednou balón ..
víkend 12
Sobotní západ slunce, foceno z kuchyňského okna...


Neděle, opět prší.....!!!










  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...