Translate

14 května 2010

Začínám

Pletení z papíru je na spřátelených blozích velmi populární, předvedené výrobky jsou krásné a jejich autoři velmi šikovní.
Já sem zkoušela plést z papíru už vloni, podle časopisu, ale návod nebyl skoro žádný a že je možno hledat inspiraci na internetu mě vůbec nenapadlo, proto také první výrobek podle toho vypadal. Když se mi naskytla možnost naučit se tuto techniku v minikurzu pod vedením profesionálky, nezaváhala jsem ani na chvíli.
pletení z papíru 1
Tak toto je výsledek prvního snažení. Roličky nám připravila lektorka předem, abychom se nezdržovaly.

pletení z papíru 2
pletení z papíru 3

Ale k rolování také došlo.










pletení z papíru 4
pletení z papíru 5

Na hromadě na kamnech se suší.
A tady se už začíná.







Chtěla jsem jen trošku přiblížit postup. Hotový výrobek jsem už ukázala. Protože roličky od lektorky byly jedna, jako druhá, pletlo se velmi dobře. Ty naše roličky už nebyly tak perfektní.
pletení z papíru 6
Můj první vlastní domácí výrobek. Roličky jsem předem namořila a nakonec celý košík nalakovala.
pletení z papíru 7
Oválný košík, pletený jinou technikou.
pletení z papíru 8
pletení z papíru 9




Jeden a ten samý košík.









Ctěla jsem si vyzkoušet různé tvary, ten poslední košík je ze zbytků roliček. Zatím, to není moc dokonalé, ale časem se to snad vylepší.
Tak to je zatím všechno. Jak vidíte, další roličky mám nachystané, mořidla nakoupená. Nějaký další nápad by také byl.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...