Translate

02 ledna 2010

Vzpomínání

Venku opět sněží, klouže to, auta bourají a doma je nejlíp. Dělám pořádek ve svém počítačovém fotoarchívu a zjišťuji, že jsem některé fotky ani neviděla. Co kdybychom se trošičku ohřáli a navštívili jedno z nejkrásnějších míst v moravských Beskydech?

S rodinkou jsme v srpnu tohoto roku podnikli cestu na Radhošť (1129 m.n.m)
Kaple sv. Cyrila a Metoděje v byzantském stylu z r. 1898 na vrcholku Radhoště

Zadní část kaple s vyhlídkou
Sousoší Cyrila a Metoděje z r. 1931 od autora Albína Poláška

Nahoru jsme samozřejmě museli nejdříve vystoupit a teď to beru dolů. Je to celkem pěkná mírně namáhavá procházka pro všechny věkové kategorie, jak je vidno z následujícího obrázku. Náš nejmladší člen rodiny Eliška. S kočárkem je to trošku namáhavější, ale zvládlo se to.
Také zvířátka zde potkáte
Zvířátko není moje, moje je ta dívenka a také ty hole vedle ní, dobrá pomůcka, s nimi to šlape samo...


A to už je pohled na Pustevny, davy a davy lidí, to moc nemusím...

Jurkovičovy stavby Maměnka a Libušín z r. 1899

No řekněte, není u nás krásně !

Fotky jsou z archívu mého syna, moje nebyly tak pěkné. Jedna věc mi zde však chybí a to pohanský bůh Radegast. Co se dá dělat... příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...