Translate

16 ledna 2010

Ptáčci

Tak se dívám, jak po těch vánocích a po té bohaté sněhové nadílce všichni pilně krmí ptáčky, což je záslužný čin a ptáčci ty nejhodnější a nejrychlejší odmění pózováním před objektivem. To se mne ale netýká, přede mnou stále utíkají, tak já alespoň ukážu, že je alespoň krmím.
Toto je naše nové krmítko. Koupili jsme ho se synem na vánočních trzích našemu taťkovi pod stromeček. Měl to být takový žert, ale sklidil obrovský úspěch. Teď se dívám, že nám tam sedí nějaký vrabec.

Toto je naše staré krmítko, zavěšený kroužek je z loje, zakoupený v sadě pro ptáčky v LIDLU.

Kroužek jsem vyměnila za síťku s oříšky, ze stejné sady, Vidíte, je tam náš kos, to je to malé černé tlusté, on pořád zobe!

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale jen jsem chtěla ukázat, že i já krmím!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...