Translate

25 ledna 2010

Vitamínová bomba II

Dnes jsem si připravila trošku jinou vitamínovou bombu. Možná není tak vitamínová, jak ta z ovoce, ale je to jídlo, které má hned několik využití. Může se použít jako obloha k hlavnímu chodu, jako salát nebo i jako hlavní jídlo po vánočním hodování a zimním nabírání kil.

Nastrouhané pekingské zelí mírně osolíme, osladíme, přidáme olivový olej a okyselíme citronovou šťávou. Dále už se opět fantazii meze nekladou. Já jsem přidala posekaný mražený kopr, jedno oloupané a nastrouhané jablko a trochu nastrouhané mrkve.
Salát je dobrý také jen jako ochucené zelí, bez ostatní zeleniny nebo s jinou zeleninou. Kvůli manželovi, který je diabetik, sladím umělým sladidlem a původně jsem používala ocet, ale citrón je mnohem lepší a zdravější.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...