Translate

11 ledna 2010

Kamarádky

Včera večer jsem odvezla domů nejstarší vnučku. Jezdí k nám na víkendy, vždy jednou za 14 dní. Chodí do první třídy v nedalekém okresním městě. Máme spolu moc pěkný vztah, trošku jiný než s ostatními vnučkami, asi je to proto, že její rodiče žijí každý v jiném manželství a já jsem si styk s ní musela trpělivě dobývat. Půl roku od jejího narození jsem ji vůbec neviděla. Babičky jistě pochopí, jaké to musí být smutné. Dnes jsou z nás nerozlučné kamarádky. Už jsme spolu ledacos zažily, stále něco kutíme a podnikáme. Ona je velmi kreativní, jak se tomu dnes říká.

To jsou její nejčerstvější princezny


Tričko je její letní výrobek

Při své poslední návštěvě mi přinesla ukázat známky, na vysvědčení budou samé jedničky.Velmi dobře čte, hlavně mně přes rameno, když píšu na počítači.... Budu si muset příště dát pozor, už se před ní nic neutají. Ale je to radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...