Translate

23 ledna 2010

Vitamínová bomba

Dnes jsem rodině připravila vitamínovou bombu, aneb zimní co dům dal.


Do mísy jsem dala mražené jahody a ostružiny, dále na kousíčky nakrájená oloupaná jablka, kiwi, nakrájený velký pomeranč, vlašské ořechy, rozinky a vše jsem posypala kokosem, prostě co dům dal... Když se jahody a ostružiny rozmrazily, rozdělila jsem obsah mísy do malých misek. Pak už si každý svou porci ochutil podle svého.


Na snímku jsou misky ozdobeny jogurtem, trošku pocukrované.

Při příprvě této lahůdky se fantazii meze nekladou, je to vlastně ovocný salát. Likviduji tak zmrazené ovoce, na které zapomínám, nevzhledná, ale stále dobrá jablka, ořechy a rozinky od vánoc atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...