Translate

17 ledna 2010

Rozmary počasí

Podle včerejší předpovědi počasí stále čekám vichřici, sněžení, ledovku a já nevím, co ještě. U nás na severní Moravě dnes nic. Když jsem ráno vstávala tak jsem na východě viděla tyto nádherné úkazy.

Že by sluníčko, po tak dlouhé době, konečně?

Že by počínající vichřice? Trošku víc to foukalo.

To prosím nehoří, ale někde tam vychází sluníčko. Kdybych nebyla líná, tak se obleču a jdu mimo tu spleť kabelů a udělám pěkný snímek. Ale komu by se chtělo do té zimy.

A něco trošku pro potěchu oka. Takhle to vypadalo západně od našeho domu asi o hodinu později. Zasněžené kopečky. Sluníčko trošku osvítilo chaloupky. Ale jen na chvíli. Teď ve čtyři hodiny odpoledne, počasí beze změny, fouká, ale nesněží. Že by se nám to vyhnulo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...