Translate

31 ledna 2010

Rušný víkend

Konečně si užívám klidu. Ve čtvrtek děti dostávali vysvědčení, v pátek měli prázdniny. Nejstarší vnučka se přišla pochlubit s prvním vysvědčením a už jsme si ji tady nechali, protože v úterý na Hromnice oslaví sedmé narozeniny. Takže proběhla veliká oslava, za přítomnosti dalších členů rodiny včetně těch nejmladších. Dovedete si představit, jak u nás bylo veselo. Manžel se z toho vzpamatovává dodnes To víte, chlapi toho tolik nesnesou (nemyslím alkohol)!


K narozeninám patří dort, peču ho každoročně po vzoru mojí maminky, na její dort jsme se všichni těšili. Nebyl to dort profesionála. Byla to klasika, oříškové těsto, bylo v něm hodně rumu, čokoládová poleva, nahoře bílá krémová ozdoba, někdy půlky ořechů. Ale byla to pohádka! Maminka už tady 8 let není a já jsem se rozhodla zachovat její tradici. Jsou tam oříšky, je tam rum, trošku jsem si recept přizpůsobila podle sebe. Kytičky zbyly z vánočního zdobení...

Není to dort profesionála, ale už není.........




P.S. Sfoukávání svíček je u nás velmi oblíbené, vloni jsme museli 3 x zapalovat, abychom mohli pořídit památeční foto. To zase mladší vnučka, té se to moc líbí, včera jsme ji museli držet stranou téměř násilím, aby nám ten obřad nepokazila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...