Translate

04 ledna 2010

Pondělní procházka

Takže všude plno sněhu, klouže to a já jsem prakticky letos byla pouze za humny. Sluníčko dnes vylezlo a trošku zmírnilo ten noční mráz.
Rozhodla jsem se navštívit hřbitov, podívat se, jak to tam vypadá a najdu-li něco zajímavého k focení ... Náš hřbitov je v centru obce, pěkně na kopečku a jak to má být, v čele s kostelíkem. Je to nejklidnější místo v obci, protože páteří naší obce je státní silnice s velkým provozem. Hrůza!

Samotný hřbitov patří k nejupravenějším hřbitovům, jaké jsem kdy viděla. Všechno je vydlážděné a protože je na kopečku a sluníčko na jaře a v létě hodně pálí, lidé si výzdobu přizpůsobili. Téměř každý hrob je malá skalka a místní ženy soutěží o její nejpěknější vzhled. Teď to samozřejmě není vidět.
Doufám, že to moje povídání nepůsobí ponuře, to bych nechtěla.Takže na závěr něco nechtěně humorného.

Toto je vchod do kostela. Nepodařilo se mi zachytit zajímavý nápis nad dveřmi, ale měla jsem jiný záměr. Uhodnete?

A po cestě domů jsem na potoce objevila zajímavý kulatý útvar.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...