Translate

27 ledna 2010

Mrazivá romantika

Právě jsem se vrátila z procházky a neodolám, abych neukázala, jak to tady na severu Moravy vypadá, když je v noci skoro -20 a teď po poledni -10 stupňů.

Tento snímek je pořízený pěkně v teple, za oknem, no a ta krása mě vylákala ven.
V našem sadu je plno stop.

Moje vyšlapaná cestička, jediné lidské stopy, kousek dál jen osamělá stopa běžkaře.

Potok je zamrzlý, před týdnem ještě voda protékala volně a to už mrzlo.

Zamrzlý splav, před týdnem byl také ještě bez ledu.

Kousek od splavu se nachází zase takováto romantika.


Sluníčko, přesto že je silný mráz, už trošku hřeje a sníh se leskne. V levé horní části snímku, v dálce a oparu, v místech, kde dopadají sluneční paprsky, je vidět kousíček Beskyd.

Člověku je hned líp u srdce, když to sluníčko svítí. Doma v teple je ale nejlíp!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...