Translate

27 listopadu 2011

Moje adventní tvoření

Úvodem musím říct, že plány byly velké, ale nakonec sami posoudíte, jak to všechno dopadlo. První zklamání bylo, když jsem nesehnla červené svíčky, které tradičně používám, nevím proč, ale asi se mi to líbí... Z velké škály ostatních barev jsem si tedy vybrala bílé, tím se nedá nic zkazit. Tady se musím pochválit, protože svíčky byly koupené s velkým předstihem. Na výrobu samotného věnce jsem velký předstih už opravdu neměla, včera odpoledne se stále ještě nic nedělo. Do díla jsem se pustila až večer. Jako generace, nucená šetřit jsem se rozhodla použít již několikrát "odstrojený" polystyrénový korpus se čtyřmi velkými dírami od předešlého upevňování svíček, to jsem si dala! Nové svíčky se na nich kymácely do všech stran!, Jinak už bylo dílo v podstatě hotové. Ale mám doma plno mužských pomocníků, technického myšlení, kteří přispěchali na pomoc a svíčky upevnili důmyslným šroubením!


Tak tady je ten krasavec! No, dámy, kdo z vás má v adventním věnci šrouby? Červenou jsem si neodpustila přidat. Ale můj věnec je ještě vzácný tím, že mi ho naši mladí nechali posvětit v kostele.


Toto je můj věneček na vchodové dveře. Tentokrát je korpus zcela nový, věnovaný kamarádkou Helou, dozdobila jsem já...



Přeji všem krásně prožitý adventní čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...