Translate

01 listopadu 2011

Barvy posledních říjnových dní

V pátek u nás bylo nádherné počasí, které lákalo ven, protože byl svátek, vyloučili jsme práce na zahradě a vydali jsme se do přírody


Začali jsme v nedalekém lese


Chtěla jsem zachytit krásné barvy uvnitř lesa, ale sluníčko se dostane všude, nakonec mi zůstalo jenom těchto pár dubových listů


Vlastně ještě něco, první a poslední václavky v tomto roce, objevily se v přírodě až měsíc po Václavovi...


Když jsem vyšli z lesa v sousední obci, potkali jsem na cestě dva cyklisty, ve kterých jsme poznali naše staré známé, které jsme neviděli už téměř deset let, zavzpomínali jsme si na staré časy, na zájezdy, plné legrace a neuvěřitelných psích kousků, které jsme už jako rodičové a vážení občané vyváděli. Bylo to milé setkání, než jsem si je ale stačila vyfotit, nasedli na kola a zmizeli v lese. Tak možná za dalších deset let...


I v přírodě narazíte na inzeráty. Kozel, linie Ferda s rodokmenem upoutal moji pozornost, zvláště, když pochází ze sousední obce, v případě zájmu umazaná telefonní čísla sdělím, mám ještě kopii....Usmívající se


Neodpustila jsem si uveřejnit ještě jeden inzerát stejného druhu, na který jsme narazili už na cestě domů. S kozly se roztrhl pytel!


Ještě jeden žlutohnědý pohled na hory a hurá domů na kafíčko!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...