Translate

06 listopadu 2011

Pletené z papíru

Od své kamarádky Hely, jsem dostala nedávno tyto nádherné věcičky, pletené z papíru


Hela se pletením z papíru zabýbá už pár let a vytvořila opravdu mistrovské kousky, já sama jsem jich moc neviděla, protože Hela je skromná a její dílka putují buď do rukou známých nebo příbuzných. Svůj blog nemá i když by si její výrobky určitě zveřejnění zasloužily. Heli, doufám, že se na mne nebudeš zlobit.....



Nádoba s víkem, bude mi sloužit na ukrytí různých bavlnek a přízí, vejde se tam i celá nohatá barbína, na kterou momentálně háčkuji oblečky, má to být překvapení pro vnučku k svátku.....


Obal na květináč


Ozdoba na věnečku je jen provizorní, ten je připraven pro Advent


Také tento obal na květináč je od Hely, dostala sem ho k svátku a je pletený na balónu


Možná, že je to pro mne inspirace, přestože na mne čeká pár telefonních seznamů a dvě kupy novin, k pletení z papíru jsem se od loňska ještě nevrátila i když mám plno plánů

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...