Translate

23 listopadu 2011

Tak už můžou začít

Dnes jsem obdržela zásilku. V obálce byl kalendář, vánoční pohlednice, jmenovky na dárky a další krásné předměty, namalované ústy nebo nohama. Možná, že ji mnozí také dostáváte. Přichází pravidelně před Vánocemi a před Velikonocemi.


Když mi zásilka přišla kdysi dávno poprvé, neměla jsem k odesílateli moc velkou důvěru, však víte, jak to chodí... Nakonec jsem si obálku nechala a na dobrou věc přispěla. Od té doby jsem se ujistila, že se jedná opravdu o dobrou věc. Také jsem přemýšlela, kolik let už takto přispívám.



Nemusela jsem ale přemýšlet dlouho, na kalendáři pro příští rok, který je součástí zásilky, je uvedený 18. ročník. Nevím, jestli je to už 18 let, ale víc než 10 let to určitě bude. Umělci nejsou anonymní, na nezbytném letáčku informují o svých aktivitách. Mají můj velký obdiv.


To je mozaika, složená z přáníček a z cedulek na dárky, je to jenom část. Jsou to taková milá umělecká dílka..


Součástí zásilky jsou každoročně dva roztomilí andělíčci na stromeček, už jich mám pěknou sérii. Pohlednic mám doma také pěknou sbírku. Jsem člověk vcelku konzervativní a stále poctivě posílám vánoční pohlednice, odpovědi mi chodí jako SMS nebo e-maily, je to škoda, posílání pohlednic byl pěkný zvyk...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...