Translate

16 listopadu 2011

Samotvrdnoucí hmota


Konečně jsem i já začala s přípravami na Vánoce. Už dlouho mám ve skříni samotvrdnoucí hmotu, kterou jsem si koupila, po tom, když jsem viděla, kolik krásných věcí, připomínající keramiku, se z ní dá vytvořit. Trošku jsem zavítala k Blance, k Vlastě, ke Květě....


Moje první výtvory, za pomocí válečku na nudle, vykrajovátek na těsto a špejle na dírky..


Je to jednoduché tvoření, které se určitě bude líbit i dětem


Konečná úprava, nakonec jsem všechny kousky ozdobila tenounkou kostkovanou mašličkou. Zvonečky, hvězdičky a ostatní použiji asi jako ozdobu dárků, prasátko, jako přání k Novému roku, možná, že ještě něco vytvořím...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...