Translate

11 prosince 2010

Nejkrásnější dárek


dar
Tak jsem zůstala v domě sama. Stalo se to tento týden v úterý. Pro sebe jsem si celou tu akci nazvala "Kulový blesk". Manžel se vrátil z předoperační prohlídky, kterou absolvoval ráno v nemocnici. Na operaci kyčle měl nastoupit příští týden.
Na operaci kyčle, dle prohlídky v létě, neměl letos nastoupit vůbec. I když si to hrozně přál a bylo to pro něj nutné. Lékař mu ostře sdělil, že nejsou peníze. Byli jsme zoufalí, protože jeho utrpení trvá už mnoho let. Vloni v létě absolvoval výměnu  jedné kyčle a téměř stoprocentně měla výměna druhé pokračovat letos. A teď to zklamání,  beznaděj a nové utrpení. Kdo něco podobného zažil ví , že to odnáší celá rodina.
S přihlédnutím k situaci v našem zdravotnictví, jsme už nedoufali a nevěřili ani příštímu roku. Najednou se stal zázrak! Jednoho dne jsem ve schránce našla lístek z nemocnice, psaný starým psacím strojem : "Pane X, jestli chcete být ještě letos operován, sdělte obratem na příslušné tel. číslo naší nemocnice." To víte, že jsme obratem žhavili příslušné číslo. Před tím jsem si rychle spočítala, ano bylo to tak. Nějaká měkota, která měla být operována před Vánocemi, to vzdala. My jsme naopak doma jásali! Telefonicky jsme dostali patřičné instrukce, termín a upozornění, že na Vánoce budeme odloučeni. Po operaci a nejnutnějším léčení, odesílají pacienta do rehabilitačního zařízení a celková doba jeho absence doma je asi dva měsíce, jak víme z minula.
Ale to není konec mého příběhu. Za pár dní opět telefon z nemocnice s nabídkou operace ještě o několik týdnú dříve. Tentokrát jsme odmítli a trvali jsme na prvním termínu. Manžel "vlastní"ještě jiné neduhy, a do plánované operace byl objednaný na různá další vyšetření.
A tak přišlo úterý a předoperační prohlídka. Všechno proběhlo v pořádku. Operace měla proběhnout přesně za týden. Najednou v poledne opět telefon: "Pane X, jestli  chcete, můžete být operován už zítra, v tom případě se ještě dnes do dvou hodin dostavte do nemocnice!" A také, že se dostavil. Dovedete si představit ty fofry!
Operace proběhla ve středu, podle plánu, dokonce v době stávky státních zaměstnanců! Všechno je zatím v pořádku, doufejme, že to tak vydrží. Já si kladu otázku, proč to najednou šlo? Tolik volných termínů! 
Jistě uznáte, že to byl opravdu letošní největší vánoční dárek pro cellou naši rodinu! Za to vánoční odloučení to určitě stojí.
A já už se těším na to, co jsem mu slibovala celé ty roky, že ho pěkně proženu někde po kopečcích, už jsme měli velkou absenci.

In

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...