Translate

02 prosince 2010

S nudlí u nosu


Dneska jsem musela do města, vůbec se mi nechtělo, ale sluníčko vysvitlo a hned bylo veseleji. Myslela jsem, že na náměstí, kde bude zítra večer velká sláva s rozsvěcením stromu a veškeré městské výzdoby, bude plno stánků a živo, ale to asi čeká až na zítřek a stánek tam byl jen jeden pro zahřátí.
AS4
Nepovedená fotka, vypadá to jako bych fotila včera při té fujavici, ale dnes bylo ideální počasí.
AS3
Tady je modrá obloha, ale je vidět alespoň ten strom. Jak jsem se tam tak točila a dělala nepovedené fotky, měla jsem takový divný pocit, ohlédla jsem se a...
AS2
Stál tam v plné zbroji, třásl se zimou a toužebně hleděl ke stánku s medovinou pro zahřátí.
AS1
...a s nudlí u nosu, ucha a všude, v očích však měl odhodlání...

P.S. Nemáte doma jakýkoliv vrak?


SN1

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...