Translate

15 prosince 2010

Předvánočně

zz2
Jak to tak vidím , všude se peče, navštěvují se jarmarky, zdobí se domovy a kupují se dárky, jo a ještě se uklízí... Já dělám od všeho trochu, takže je z toho nakonec u nás pořádný zmatek, navíc jsem si minulý týden přinesla dvoje nové brýle od optika a protože si na ně nemůžu zvyknout, tak se nyní všude povalují brýle čtvery a nikde nejsou v pravou chvíli ty pravé. A do toho ti otravní psi, kteří se všude motají a loudí. A venku sněží a sněží..
zz3
Abych si trošku odpočinula, vzala jsem foťák, abych to zdokumentovala, ale prsty mrzly a byla tma...
zz1
Zapomenuté světlo...
vvn5
Malá ukázka mého snažení. Mimochodem vynikající jsou pocukrované mušličky..
vvn6
Pečivo se jmenuje :  Mušličky ( Laďka )

25 dkg    hladké mouky
  1 ks      HERY
  2 ks      žloutky
  2 lžíce   octa

Vypracuje se těsto. Vykrajují se kolečka, doprostřed se dají povidla. Kolečka se ohnou napůl  a okraje se stlačí k sobě. Vzniknou mušličky. Po upečení se obalují v cukru. Upozorňuji, že je toho velká hromada. Já peču z polovičního množství.

van11
Jsem ostuda, protože na dveřích nemám žádnou výzdobu. Věnec z  březového proutí mám připravený, ale ne a ne se do toho pustit, asi zůstane nachystaný až na Velikonoce. Včera jsem v jednom obchůdku objevila sadu slaměných ozdob pouze za 10 Kč,- . No nekup to!!  Narychlo jsem je navěšela na pár větví, ať to tu mám trošku vánoční.
vločka 3
Před chvílí do mého předvánočníého rozjímání vstoupila vnučka, která mi bude do konce víkendu dělat společnost a pravila : "Babi máš to tu nějaké moc tiché, když ten děda tu není".  Najednou je po klidu! A to je všechno.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...