Translate

23 prosince 2010

Vánoční přání


x105

Vážení blogoví přátelé ,
tak se nám ten slavný den přiblížil. Nevím, jak u vás, ale u nás to tak nevypadá, až na pár ozdobených větviček ve váze. Hromada dárků je z větší části ještě nezabalených! Suroviny na přípravu zítřejší večeře jsou sice připraveny, ale u cukroví je nutné udělat pár dodělávek a o tom nepořádku, který za mne nikdo neuklidí, ani nemluvím. Za ta léta ale vím, že se vždycky všechno kouzelně vánočně stihlo a všichni jsme se v míru sešli u vánoční tabule. Letos to mělo být jiné, ale nebude, ten, kdo měl chybět, je s námi, sice jen na pár dní, ale budeme komplet!!! I ve zdravotnickém zařízení chtějí mít Vánoce!
Já doufám, že většina z vás na tom je určitě líp a užívá si v klidu ten předvánoční čas. Vy, kteří jste na tom jako já, nezoufejte, říkám vám, že všechno dobře dopadne! No a já bych neměla okounět a jít něco dělat!
Krásně si to užijte, pozor na kosti a zkažený žaludek a zlé lidi!!

KORK



x105



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...