Translate

01 prosince 2012

Přichází advent

Tento týden byl pro mne velmi hektický a skoro jsem ani nestačila zaregistrovat, že advent je tady a Vánoce za dveřmi... Nezbylo nic jiného, než se pustit do díla a vyrobit rychle něco jednoduchého.


Letos jsem upustila od klasického věnce, chtěla jsem zkusit něco jiného. Za pomoci oboustranné lepící pásky, tavné pistole, sušených jablek, hvězdiček z pomerančové kůry a podnosu na cukroví jsem vyrobila takovýto svícen.


Na venkovní dveře jsem naaranžovala věnec z papírových ruliček, jehož autorem je kamarádka Hela. Věnec si šetřím a ozdoby měním podle ročního období. Přizdobila jsem ho jenom malinko, mám ráda jednoduchost.


Protože k zimnímu času patří svíčky a příjemné vůně, pochlubím se s dárkem, který mi přivezla švagrová Maruška, která u nás strávila pár dní. Aromalampiček mám doma několik, ale je vidět, že jejich tvůrci je stále vylepšují. Lampičku jsem schválně rozložila. Líbí se mi praktická "lopatka" na svíčku. Píšu to proto, že se mi s aromalampou jednou málem podařilo založit požár. Stačí pár zatoulaných kapek oleje na nesprávném místě a je to!


Tak vyapdá lampička v akci


Jak jsem řekla, tento týden byl u nás ve znamení návštěv a také dárků. Perníkovou misku s perníkovým obsahem jsem dostala od snachy Ivetky. Nemohla jsem se nepochlubit.




Přeji vám všem krásný adventní čas bez spěchu a stresu, neboť co můžeš udělat dnes, můžeš udělat také zítra, pozítří...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...