Translate

15 prosince 2012

Vánoční výměna I

Rozhodla jsem se přihlásit do "Vánoční výměny", kterou uspořádala svém blogu Jana . Zasvěcení vědí, jak výměna probíhá, pro nezasvěcené jenom tolik, že losem mi byla přidělena jedna tvořivá osůbka, které jsem poslala svoje vánočně laděné výrobky a já jsem zase byla přidělena úplně jiné osůbce, která mně zase poslala ty svoje.

V pátek jsem se dočkala. Přišel mi balíček a když jsem ho otevřela byla jsem hodně překvapená, ostatně posuďte sami:



Málokdo očekává k Vánocům zástěru, ale tato zástěra je úplně jiná, kouzelná, vánoční, ozdobená háčkovanými vločkami. Naše Natálka si ji oblékla, abych ji mohla vyfotit. Sluší jí, ale stejně tak sluší i mně, korpulentnější babičce.Usmívající se


Zde je pěkně rozložená, abychom si ji mohli prohlédnout. Se zástěrkou přišel ještě ručně šitý sobík, tři háčkované vánoční ozdobičky a k tomu velmi milý dopis.


To všechno mi poslala a velmi mile mne potěšila Lenka - Ruonela.


Lenko, mnohokrát děkuji, udělala jsi mi radost a to je přece účel této akce, ne?






Přeji Lence, Janě a všem svým blogovým kamarádům krásně prožitý další adventní týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...