Translate

08 prosince 2012

Mrazivá sobota

Nevím, jak jinde, ale u nás bylo dnes ráno asi -13 stupňů. Během dne teplota o něco stoupla, ale doma u kamen bylo nejlépe.


Přes to všechno jsme se vydali na vesnický vánoční jarmark, který pořádala obec společně s místní školou. Cestou mě upoutalo zapadající slunce.


Tady ještě jednou spolu se zamrzajícím potokem


Před školou bylo veselo. Na pódiu se střídaly hudební soubory. Jeden přijel dokonce až z Polska. Ve stáncích se prodávaly nápoje na zahřátí, výrobky z medu, produkty místních zahrádkářů, vánoční stromky a já vlastně ani nevím, co všechno.


Dva stánky patřily škole prodávaly se tady výrobky dětí a je jasné, že jsem si musela něco koupit. Zvoneček a andělíček z keramické dílny. Perníkoví smajlíci byli asi upečení v hodinách vaření. Ani nevím, jestli se vaření ve školách učí. Každopádně tam měli ještě velký balík domácích vánoček, tak asi ano...


Neodolala jsem těmto dvěma minisvícínkům


Pán v červeném patřil asi k polskému souboru a na všechno se svou holí dohlížel


Když přijde na vesnici kultura, tak ať to stojí za to! Ve škole byla nainstalovaná výstava betlémů, většinou papírových ze soukromé sbírky a navíc výstava nádherných fotek okolní krajiny jednoho amatérského pana fotografa...


Betlémy mám ráda pro jejich originalitu, tento betlém je věnován železniciUsmívající se


Tady jsou postavičky na zápalkových krabičkách. Pamatujete si, jak krásné bývaly kdysi zápalkové nálepky? Než jsme si to všechno prohlédli, podebatovali se známými, se kterými se vidíme tak jednou, dvakrát do roka ( dneska se na vesnici žije jinak než dřív a lidé se většinou potkávají jenom na podobných akcích ), vyměnili si telefonní čísla a sjednali různé "kontrakty", byla tma a opět přituhlo.




Teď to tady dopisuji pěkně v teploučku a je mi dobře. Přeji vám všem krásné prožití druhého adventního týdne bez předvánočního stresu, nachlazení a zlomených končetin.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...