Translate

26 prosince 2012

Ještě trošku z Vánoc

Ještě pár hodin a Vánoce jsou pryč! Uteklo to, velmi rychle. Můžu říct, že jsme je prožili ve zdraví. Kde jsou ty časy, kdy jsme do sebe ládovali jedno cukroví za druhým, kapříka a salát za dva... Dnes už to tak nejde a myslím že je to dobře. První dva dny u nás bylo velmi rušno.


Anežka s Markétkou u našeho stromečku po včerejší nadílce. Nevím, na koho tak zbožně hledí, ale myslím, že jim někdo z příbuzenstva zrovna říká, že vyletí ptáček.


Dnes byl u nás doma odpočinkový den, bez návštěv, bez vaření a jiných prací, jenom televize, knížka, i na malou procházku došlo, prostě balzám na duši... Na televizi jsem se těšila, ale kromě dvou nových pohádek mě na tu starou klasiku nějak přešla chuť, budu muset asi pár let počkat, myslím, že to časté opakování filmovým pohádkám moc nesvědčí. Zato na druhém programu vysílají celé Vánoce moc zajímavé dokumenty.

Usmívající se

Také jsem měla možnost se v klidu pokochat svými dárky. Byla tam kosmetika, nějaká paráda, kompletní souprava na výrobu muffin, včetně směsí - do počátků, než se zaběhnu. Dále doplnění výbavy na túry - termoska, nerezová nádobka na "něco pro zahřátí" (ta je v zimě velmi nutná) a nová čepice. Hned po Novém roce se s holkami chystáme na hory, tak, se to všechno bude hodit.


Ještě s jedním dárkem se musím pochlubit, to je tato polička, on je to vlastně už dárek z loňských Vánoc, to jsme dostali kreditní kartu s určitým obnosem na nákup v IKEA. Kartu jsme šetřili celý rok, až jsme se konečně rozhoupali i když obchod máme takřka za humny. Polička není ještě "zaběhnutá", ale zlatý déšť je pravý.


Na poličce jsem umístila tuto krásnou mísu po prarodičích, dlouho ležela zaprášená a zastrčená kdesi v regále. Ještě bude sloužit dobré věci.


Tak jsem to vymyslela pro letošní Vánoce. Na perníčcích je sice abstraktní malba, ale chutnají výtečně. To je všechno. Vánoce sice končí, ale pro mne budou ještě zítra pokračovat, protože si nějací opozdilci u nás zapomněli dárky. No vždycky se nedá všechno stihnout v termínu.

Mějte se krásně a užívejte si ve zdraví poslední dny tohoto roku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...