Translate

22 prosince 2012

Šťastné a veselé !

Přípravy všude jistě finišují. Vzorné hospodyňky mají určitě všechno hotovo a už jenom leští a přerovnávají. Já taková hospodyňka nejsem, vždycky mi zůstanou nějaké nedodělky a já se nikdy nepoučím, ale nakonec všechno vždycky dobře dopadne a Ježíšek přijde. Tak jako vloni, kdy se naši mladí stěhovali, jak jsem to popsala zde . Letos se snad už nikdo stěhovat nebude a k jiným katastrofám také nedojde...


Včera jsem s údivem vytáhla z poštovní schránky svazek vánočních pohlednic a že jich bylo mnohem více, než v minulých letech! Že by návrat k starým časům? Přáníčko se zeleným stromečkem přišlo od Peťky až z PucíkovaUsmívající se. Od Květy je oválné puzzle, od kamarádky Marušky vyšívaný modrý ptáček, vousatý mužíček je z Kanady a modré Veselé Vánoce jsou od spolužačky Věry atd. Moc mě ta nadílka potěšila.
Tak a teď bych se měla pochlubit se svým cukrovím, to mám opravdu hotové. Napekla jsem asi 10 druhů, ale odpočívá v krabici, pro jistotu pěkně na nedostupném místě, protože těch kJ v různých podobách si do konce roku ještě užijeme. Nejvíc se těším na kapra a bramborový salát, ten připravujeme bez majonézy, jenom brambory, cibule, sladkokyselý nálev, trošku pepře, olej. Je to takové naše rodinné stříbro. Je vynikající, lehký a zdravýUsmívající se. Nadělala jsem si chutě, ale musím ještě chvilku počkat.


Přeji vám všem krásné a klidné Vánoce !





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...