Translate

25 listopadu 2012

Třetí narozeniny

Já a můj blog oslavíme ve středu 28. listopadu 2012 tři roky společné cesty životem. V poslední době pro nedostatek času sice svého kamaráda zanedbávám, ale jak vidno, nemůžeme bez sebe žít... Nechci tady opakovat, to co jsem napsala při prvním a při druhém výročí, to stále platí.
Chci jenom poděkovat vám všem stálým blogovým kamarádům za návštěvy a milé komentáře.





Já jsem holka praktická a často provozuji několik činností najednou, proto hned tohoto článečku využiji a vyplním jedenáctibodovou anketu, kterou mi poslala Miluška a protože si s novými otázkami dala určitě práci, já ji nechci zklamat.

Zde je:
1. Kolik času ti zabere blogování ?
Hodně, hodně, občas jsem doma proto v nelibosti.

2.Jakou knihu jsi četla naposledy?
"Rodinný podnik" od Ivanky Deváté, ta nikdy nezklame.

3.Co ráda pečeš v neděli ke kávičce ?
Peču v sobotu, ale jenom občas. Na konzumaci kávy a sladkého jsem většinou sama a to je potom znát...

4.Na koho ze školních let nejraději vzpomínáš?
Na lidi ze základky, pravidelně po pěti letech se scházíme, ale je nás čím dál míň...

5.Jaké jídlo nemusíš jíst?
Nejsem vybíravá.

6.Které květiny nejraději pěstuješ?
Ty, které udělají s malým nasazením zahradníka hodně parády.

7.Máš ráda své povolání? Pokud jsi ve věku, když nemusíš do práce, co máš nejraději?
Jsem ve věku, kdy nemusím do práce, přesto můžu říct, že jsem svoje povolání měla ráda, byla to vodařina, stavařina a mapy. Nejraději mám klidné místo doma nebo v přírodě, kde si o samotě užívám svých zájmů.

8.Co tě nejvíce zaujalo na některém blogu?
Těžko říct. Navštěvuji blogy s různým zaměřením. U rukodělných blogů obdivuji šikovnost a nápaditost jejich autorek, u klinářských jednoduchost receptu, u ostatních pak vtip, chytrost a šikovnost. Nemám ráda plané tlachání, vulgarismy a nekonečné hloupé komentáře.

9.Jak trávíš svůj volný čas v zimě?
a) Odhazováním sněhu
b) U kamen s knihou či PC, popř. s nějakou rukodělnou prací

10.Který film tě v poslední době zaujal ?
Nevím.

11.S kým by ses chtěla opět setkat, kdyby jsi se podruhé narodila?
Jenom s dobrými lidmi.



Anketa u mne končí, nevím, komu bych ji dál poslala. Možná, že jsem spíš měla napsat 11 bodů pro zkvalitnění mé blogové činnosti. Snad se to obejde i bez ankety. Ještě jednou díky za vaši přízeň.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...