Translate

06 listopadu 2012

První výsledky

Už měsíc chodím do kurzu pletení z pedigu, s prvním košíkem jsem se tady už pochlubila a zde jsou moje další výrobky



Na každém z nich trénujeme nějakou techniku


Z každého kurzu, pokud se zadaří, si přineseme hotový výrobek a když je doma trošku času, snažím se vyrobit duplikát, abych nezapomněla...


To jsou všechny moje dosavadní výtvory. Ubrousek v prostředním košíku zakrývá velké nedostatky, tentokrát jsem si ho nedonesla domů dokončený. Hrozilo mu zničení, ale potom jsem se smilovala a téměř celý rozpletla a nějakým záhadným způsobem dokončila...





Košíkář ze mne určitě nebude, to vím, ale proč to alespoň nezkusit ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...