Translate

09 listopadu 2012

Přemyslovská epopej I


Tak a mám dočteno!! O této knize jsem se asi před měsícem nesměle zmínila ve svém článku. Moc jsem nevěřila, že knihu dočtu a vůbec jsem netušila, že tak brzy. Kniha má totiž 610 stránek děje plus nějaké ty stránky s dějepisnými údaji.


Od Vlastimila Vondrušky jsem četla pár historických detektivek. Je to takové pohodové čtení. Proto jsem byla zvědavá na jeho další knihy. Knihu jsem četla jedním dechem. Ona je totiž psaná trošku jinak než jiné historické romány. Je seřazena do několika oddílů a ty pak do kapitol. Na začátku každého oddílu je v nadpisu uvedeno období, ve kterém se děj odehrává a v ostatním textu se už nesetkáte se žádným letopočtem, což mě u jiných knih dost deprimuje. Místo klasického stromu života jsou na konci v abecedním seznamu uvedeni všichni aktéři děje, včetně důležitých údajů.
Když jsem se o knize zmiňovala poprvé, měla jsem v komentářích a také v e-mailu kladné ohlasy čtenářů, kteří knihu četli nebo četli jiné knihy od stejného autora. A proč to píšu? Protože jsem v komentářích měla čtenáře, které odrazuje počet stran. Těm vzkazuji, ať na to nedbají a zkusí to. Kniha se vejde i do postele k četbě před spaním! Usmívající se Mám to vyzkoušené, věřte mi!
Tímto zdravím a děkuji za pěkná slova paní Marii, která mi napsala " blogopvou poštou", bez jakéhokoliv zpětného kontaktu.



A těm svátečním čtenářům doporučím tuto útlou knížečku. Takovým knížkám říkám "vlakové". Přečetla jsem ji při jízdě vlakem k sestře cestou tam a zpět.


Pozor, není to jenom o tchyních! Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...