Translate

07 července 2012

Kdo si počká...

...ten se dočká !
Vlastně jsem ani nic neočekávala. Když nedávno Janka ukazovala na svém blogu čerstvě rozkvetlou kornoutnici, mimochodem pocházející ze stejného zdroje, jako ta moje, tedy od Květy, smutně jsem si posteskla, že u nás letos opět nic... Ale najednou se objevilo něco jiného, než strakatý list a teplo s intenzívní zálivkou už vykonalo své!


Chtěla jsem udělat tu nejkrásnější fotku, ale bylo to hodně těžké, sluníčko ze žluté stále dělalo bílou. Alespoň něco málo...


V jednoduchosti je krása, nemám pravdu?


Květa mne před dvěma lety vyprovokovala k pěstování lilií, které mi opatřila od svého známého pána s úžasnou liliovou zahradou. Vždycky jsem tvrdila, že se u nás liliím nikdy nebude dařit, ale chce to patřičnou péči a ono to jde.


Tak se touto cestou trošku musím pochlubit...


Lilie postupně rozkvétají a včeličkám se to moc líbí...


Abych nekřivdila jiným kytičkám i takový květ okurky je krásný...


S okurkami jsem se dostali do skleníku. To je náš pokusný vinohrad!Usmívající se Hroznů je tam asi šest kousků, příští rok bude určitě víc.Usmívající se


Echinacea začíná také kvést


Nakonec to nebude kytička, ale malý drozdík. Včera okolo mne poskakoval na zahradě, vůbec se nebál, neměla jsem u sebe foťák, tak jsem pro něj skočila domů, ptáček na mne počkal a dočkal se takovéto památeční fotografie.





Přeji pohodový zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...