Translate

12 července 2012

A je to!

Konečně jsem se dostala s tím svým churavým foťáčkem k odborníkovi. Protože jsem musela až do vzdálenější Ostravy, stále to nějak nevycházelo, stále byly jiné povinnosti. A jak to dopadlo? Tak, jak jsem předpokládala. Když jsem foťák vytáhla z obalu, pan fotograf se ani nepodíval, v čem je problém a poradil mi, ať ten foťák dám dětem na hraní, že není naděje. Možná, že by byla, kdyby se chtělo...
Tak to je konec mého miláčka, se kterým jsme strávili pěkné chvilky a objevovali krásné věci doma i v dalekém světě, vlastně mi ho syn z toho dalekého sěta přivezl. K focení mám zapůjčený foťák a je mi jasné, že to nemůže být nastálo. Proto pilně šetřím do pokladničky... Uvidíme, jak to dopadne.




Nutně jsem si musela udělat radost. Vždycky, když jsem v Ostravě, tak jako člen KK zavítám do jejich prodejny, kde kupuji knížky jenom jako dárky pro příbuzné a blízké, knihy pro sebe půjčuji v knihovně. Tentokrát jsem ale udělala výjimku a koupila si tento nádherný atlas květin.




Je překrásný, je ve formátu A4 a má 400 stran, členům byl nabízen za víc, jak poloviční cenu. No nekup to! Tak jsem to koupila, k tomu po cestě vynikající zmrzlinu a jela jsem domů.


Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...