Translate

01 června 2012

Musím se pochlubit

Nedá mi to, abych se nepochlubila se svým kaktusářským úspěchem, ze kterého mám moc velkou radost.


Není to krása!


Kaktusy nám doma nikdy nekvetly, kromě vánočních a velikonočních. Díky zkušeným blogerkám, ke kterým jsem chodila a stále chodím jejich kvetoucí kaktusy obdivovat a trošku se poučit, jsem zaznamenala už vloni první úspěch. Hlavně díky vhodnému přezimování a letnění ve skleníku začaly kaktusy ukazovat, že nemají jenom bodlinky.


To je moje školka, focená zvenčí, přes sklo, fotku jsem chtěla vymazat, ale zjistila jsem, že vypadá, jako kresba. Tak jsem ji nechala.


A co je ještě u nás nového? To je práce moje a naší Ivetky, která mi včera pomáhala balit koláče. Ty roznášejí před svatbou, podle zdejšího zvyku, ženich s nevěstou přátelům, sousedům a známým. O obsah se postarala zkušená paní cukrářka. Svatební hosté dostanou ještě výslužku, ale to už je jiná kapitola, která nás čeká příští týden.





Přeji všem pohodový víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...