Translate

16 června 2012

Barevná krása

Konečně se nám vyčasilo a sedět doma, to by byl hřích. Ráno mě napadlo, že bych mohla zajet do sousedního města, kde v těchto dnech probíhá už 18. folklórní festival. Tato akce se stala za ty roky velmi oblíbenou, však posoudíte sami. Foťák měl co dělat a já jsem trnula ať mi vydrží baterie.
Vystoupení probíhá od poloviny týdne na různých místech města F-M. Moje fotky jsou pořízeny na místeckém náměstí, kde program začal slavnostním průvodem souborů našich i zahraničních a následně jejich vystoupeními, které potrvají až do noci.


Soubor z Ruska


To budou naši, krásné dívenky, všimněte si pána v hnědé bundě, ještě se s ním setkáme


Sluníčko, barvy, foťáky, muzika...


Dívenky z Litvy, sluníčko oslňovalo nás všechny...


A pejsci a opět pan fotograf. Zjistila jsem, že na takových akcích člověk může fotit lidi, aniž by si toho všimli a že je to zajímavější a že je toho plno k vidění a focení...


Krásné mládí, bohužel se mi všude pletly ty bíločervené pořadatelské pásky...


Jo, kde jsou ty časy, když jsme takhle mohli křepčit!


Čekání na vystoupení a opět náš pan fotograf


I takhle se dá příjemně čekat na vystoupeníUsmívající se. To jsem nemohla nevyfotit!


Překrásné vystoupení ...


Maminka vystupuje, tatínek se musí starat...


Na náměstí bylo plno stánků a přišla se podívat také jedna známá osobnost, pán v růžové košili, poznáte, kdo to je? Donedávna se nám všem staral o hygienu. Žije tady ve městě.
A to je všechno...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...