Translate

21 června 2012

Léto, jak má být

Poslední dny trávím většinou doma, kde mám příjemný chládek, ale sem tam musím zkontrolovat, jak to vypadá na zahradě. Všechno kvete a zraje, přesně tak, jak to má v červnu být.


Tento čas mi připomíná dobu předprázdninovou, kdy už ve škole bylo skoro všechno hotovo, jezdilo se na výlety, četly se knihy a už se neučilo. Prostě se zabíjel čas ... Venku byl pařák, ale nám to nevadilo, chodili jsme se koupat na řeku nebo na rybník, někdy také do cizí zahrady na třešně...


Tyto jsou vlastní. Možná, že ty cizí chutnaly líp..


Nebo takový angrešt! Jako městské dítě, bez vlastní zahrádky, nám byly tyto plody vzácné, dodnes angrešt miluju!


Nebo rybíz! Rybízový koláč, to je lahůdka!


A co takové jahůdky?


Jahůdky, nejahůdky, vykvetl mi další kaktus! Pro mne je to větší úspěch, než miska jahod...


Velikonoční kaktus, zvaný Popleta. On totiž vždycky vykvete, kdy se mu to právě hodí! Někdy na Vánoce, momentálně se mu líbí parné léto.


A pro všechny nadšence a milovníky krásné vůně, hlásím, že právě kvete levndule!



Začínám sušit a vyrábět pytlíčky...






Užívejme si léta a nelamentujme na parno a nedýchatelno, je to krásné období...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...