Translate

25 června 2012

Dárek

Před pár dny jsem chválila u Emilky narozeninové dorty, které pekla pro své blízké a protože jsem také červnová, současně jsem si posteskla, kdyby mi tak někdo upekl podobný dortík!


Ten významný den už sice proběhl, ale protože se většinou scházíme o víkendu, kdy je v naší vísce také pouť, přicházejí ještě opozdilí gratulanti, mimo jiné i s takovouto tajemnou krabicí. Copak je asi uvnitř?


Když jsem krabici šetrně otevřela, řekla jsem pouze, že je to bomba!


Je to opravdu jedlý dort. Upekla a nazdobila mi ho moje nevěsta Ivetka. A k mé radosti, žádné číslice... Celé odpoledne si nikdo netroufl dort rozkrojit, ale ochutnat se musel. Ivetka není profesionální cukrářka, ale posuďte sami, co šikovný samouk dokáže.




Přeji všem krásný nový týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...