Translate

26 května 2012

A hned dvakrát

S mojí blogovou aktivitou je to v posledních dnech špatné. Čtu vaše komentáře, odpovídám, ale sama nejsem schopná sesmolit nějaký ten článek. Ne, že by nebylo o čem, i nějaká fotka, pořízená vypůjčeným foťákem, je v zásobě. Možná, že je to trošku stresem, který ve mně narůstá s blížící se svatbou mého syna, která bude konat ode dneška za čtrnáct dní, snad je to zdravotními problémy, které mě zaskočily a které jsem chtěla řešit až po svatbě. Takže mezi přípravami a různým zařizováním a vyřizováním jsem nucena strávit něco času pochůzkami po doktorech, polykání antibiotik a mazání bolavé nohy koňskou mastíUsmívající se. Tak je to tedy se mnou.


Proto nevím, jestli si zasloužím toto ocenění, které jsem dnes obdržela hned dvakrát, jedno od Janky a jedno od Květy.
Holky, moc vám děkuji a s tou kreativitou se polepšímUsmívající se.






A já toto ocenění posílám všem mým věrným i náhodným blogovým návštěvníkům, kteří věnují svůj volný čas k tomu, aby udělali radost jiným.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...