Translate

17 května 2012

Zavírám dveře

Právě jsem zavřela dveře do obýváku, kde právě probíhají televizní zprávy a že nevíte, o čem? Třeba o tom, co měl dnes pan "R" ve vazební věznici k večeři. Zajímá vás to ? Popravdě já už toho mám plné zuby.


A proto, vážení přátelé, pojďte se pokochat kopretinovou krásou, která nám právě kvete na zahradě! Je to mnohem bohulibější počin než poslouchat to žvatlání stále dokola!


Tady se přiznám k malému podvodu. Ty fotky jsou z loňského rokuMrkající, já totiž opět nemám foťák, ale ujišťuji, že mezi letošními a loňskými kvítky není žádný rozdíl. Ještě, že mám ten archív! Ale kopretiny mám moc ráda pro jejich jednoduchou krásu.
Kytiček je na zahradě mnohem víc, jenom by už mohlo být zase trošku tepleji, dnes to u nás bylo na zimní bundu. Na Lysé hoře už není žádný sníh a doufám, že už ani nebude.
U nás doma probíhají intenzívní přípravy, které vyvrcholí za tři týdny velkou slávou. Tak jsem z toho někdy už celá zmatená, že se sem tam ocitnu myšlením v měsíci červnu... Určitě se zmíním, jak to všechno dopadlo.





Ale ještě se musím pochlubit s diplomem , který jsem získala v soutěži u Janynky




Tak a to je pro dnešek všechno, snad už konečně můžu ty dveře zase otevřít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...