Translate

01 května 2012

Ocenění od Janky a sovička od Peťky


Minulý týden ke mně přišlo toto ocenění od Janky




Byla jsem mile překvapená a Jance ještě jednou děkuji.

Kždý oceněný měl napsat v několika bodech něco o sobě.
Tak tedy : Jsem aktivní ženská v letech, mám svoji rodinu, přátele, blog, knihy, tvoření. Miluji přírodu, sluníčko, prostor, klid, dobré lidi kolem sebe, prostě všechno, co je pozitivně laděné....

Ocenění mělo putovat patnácti dalším, spíše začínajícím blogerům. Většina už byla obdarovaná. Toto ocenění si určitě zaslouží Romana : http://rrukodelka.blogspot.com/

Usmívající se



Ale musím se zmínit ještě o jedné ceně, která mi přišla z Pucíkova, už je to pár týdnů...



Tuto sovičku do sbírky mi vyrobila a poslala Peťka a přidala kornoutek mandlových vlastnoručně vyrobených bonbónů, které byly tak dobré, že okamžitě zmizely.....Usmívající se

Sova byla umístěna, tam kam patří, mezi moudré knihy, jak jinak?



Prožijte si první den měsíce máje sluníčkově !!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...