Translate

29 dubna 2012

Také jste si užívali ?


Také jste si užívali toho krásného slunečného a rozkvetlého víkendu? Věřím, že učitě. Příroda udělala za ty dva dny veliký skok kupředu a jak by bylo bez foťáku (syn byl opět tak laskavý...). To, co jsem nafotila, jsou jenom takové střípky. Možná, že někde už jsou ovocné stromy odkvetlé, ale my si tu krásu zatím vychutnáváme. Člověk má až strach, že do té idylky něco přijde.


Vnučka se mi za ty dva dny i přes všechno varování pěkně připálila, zahájili jsme první letošní "grilovačku" a připravili si k obědu první vlastní salát


To je onUsmívající se


Našeho trpaslíka a strážce zahrady jsem pěkně vydrhla ve vaně kartáčem, aby nedělal kytičkám ostudu


Tuto fotku jsem nazvala "Fantóm zahrady", původně jsem ji chtěla vymazat, ale nakonec jsem si to rozmyslela



A když jsme u těch odstínů fialové, hned jsem si vyfotila svůj nekonečný nedodělek ( ještě chybí pár křížků ) a prosím šikulky - tvořilky, ať mi poradí, jak výšivku využít, je to motiv o rozměrech cca 10 x10 cm.





Přeji všem pohodový nový týden a krásný start do nejkrásnějšího měsíce v roce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...