Translate

18 dubna 2012

Trošku jsem to čekala

Zradil mě kamarád foťák! Už před čtrnácti dny. Mám takové zlé tušení, že je to jeho konec. A právě teď, když je toho tolik k focení, taková smůla! Na pomoc mi přispěchal syn, který mi zapůjčil svůj foťák a já jsem toho hned dnes využila.



Prošla jsem zahrádku a fotila a fotila...


U nás je to s kytičkami malinko opožděné


Broskev se teprve chystá rozvinout


Stejně tak i tulipány


Voňavé fialky


Odkvétající narcisy


Sluníčkový hlaváček se včeličkou


I zeleň skleníkového salátku může působit dobře pro oko...




V těchto chvílích jsem už zase bez foťáku. Když jsem se pídila po opravně, bylo mi řečeno, že opravy jsou mnohdy dražší než nový foťák. Musím to ještě zkusit, protože na nový momentálně nemůžu ani pomyslet. Tak mi držte palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...