Translate

22 dubna 2012

Stále je co objevovat


Nedávno jsem psala o naší "dámské jízdě " po beskydském podhůří. To byla naše první akce, v pátek už to byla akce třetí. Před několika lety jsme o sobě vůbec nevěděly. Svedla nás dohromady náhoda a společné zájmy. Tentokrát jsem opět měla štěstí, že mi syn znovu zapůjčil foťák.


Naše putování začalo v sousední vesnici, kde jsme před kostelem objevily záhon nádherných odkvétajících koniklecí


Malá vesnička, ale najdete zde plno zajímavostí třeba tohoto paroháče a jeho rodinku, přímo na zahradě domu


Nebo tyto sluneční hodiny


A co tato krásná dřevěnice ?


Cílem našeho putování byla místní rozhledna. Vystoupala jsem statečně nahoru i přes to, že mi výšky dělají problém


Pohled do krajiny


To už je cesta dolů, příroda se u nás teprve nesměle probouzí


U tohoto snímku jsem si lámala hlavu, proč jsem fotila plynoměr a popelnici...

Nakonec mám tři otázky :
1. V kolik hodin jsme vyrazily do přírody?
2. Jak se jmenuje parohaté zvíře?
3. Co mě zaujalo na poslední fotce?

A jak to bylo?
1. Do přírody jsme vyrazily v cca 9,30 hod. Sluneční hodiny nerespektují letní čas.
2. Je to daněk s rodinkou.
3. Byli to ti tři chlupáči, ale když jsem si doma fotky prohlížela, tak jsem je vůbec nezaregistrovala. Chtělo by to silnější brýle...Usmívající se




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...