Translate

11 dubna 2012

Pro radost

Před Velikonocemi jsem dostala tento veselý dárek


Vyrobila ho moje snacha Peťa a znalci budou vědět, z čeho je ježeček stvořený. Hlavní na tom všem je travní semeno, které v první fázi pokrývá tělíčko a když se pilně kropí, začnou rašit bodlinkyUsmívající se. A když začnou rašit, rostou, jako z vody. Od včerejška vyrostly už o 2 cm.



Dneska má ježeček už pořádné "háro", já se s ním ale už nemůžu pochlubit, protože se mne už včera odpoledne chytila smůla. Za prvé mi foťák vypověděl službu, zlobil už včera , ale nějak se mi podařily udělat ještě tyto fotky a konec... Včera se také pustila do stávky počítačová myška, ale já jsem jí tak dlouho domlouvala, až si dala konečně před chvílí říct. Snad alespoň ta vydrží. Teď čekám s hrůzou,co se doma pokazí do třetice, takto většinou bývá...






Dodatek:
Aktuální foto, pořízené před chvílí foťákem, který mi zapůjčil syn..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...