Translate

12 prosince 2011

Třetí adventní neděle

Na včerejší odpoledne jsem se moc těšila, protože mě čekal v našem kostele adventní koncert. Adventní koncerty k předvánoční atmosféře určitě patří, to už je jedno, jestli vystupují známí umělci nebo lidi, kteří hudbu při svém povolání provozují jako ušlechtilého koníčka. Přiznejme si, my hospodyňky, že v tento čas je dost problematické sundat zástěru, překročit plno domácích nedodělků, dát se malinko "do pucu" a vyrazit, většinou do zimy za něčím neznámým i když s očekáváním příjemných prožitků. A tak jsem to včera měla i já, jenže já jsem věděla, že nebudu zklamaná, protože jsem, na koncertech orchestru, který k nám zavítal, již párkrát byla. Jsou to lidi z Lidové konzervatoře v Ostravě, a mezi členy orchestru jsem měla i svoje dva blízké.


Atmosféra v kostele byla úžasná, fascinoval mě adventní věnec se třemi fialovými svícemi, zasazený v krásném stojanu


Atmosféra byla úžasná nejenom prostředím, ale perfektní výkony hudebníků a plný kostel lidí to všechno znásobily a všichni jsme odcházeli domů s příjemným pocitem


Málem bych zapomněla na vystoupení Scholy, což jsou mladí lidé z místní farnosti, kteří nádherně zazpívali na začátku programu a návštěvníci koncertu je za jejich výkon náležitě ocenili.
A ještě něco. Jak už jsem na začátku psala, že krásný prožitek nemusí způsobit za drahý peníz jenom profesionálové. Hudebníci z lidové konzervatoře jsou lidé, kteří začali hudbu studovat až když měli svoje povolání, někdy i rodiny. Sama jsem byla překvapená, že něco tkového existuje. Studium není omezené věkem. Právě proto si jejich výkonů moc cením.





Přeji všem příjemné prožití třetího adventního týdne

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...