Translate

05 prosince 2011

Můj druhý adventní víkend

Chodím od blogu k blogu a pozoruji, jak všude pilně probíhají předvánoční přípravy. Na prvním místě je určitě pečení vánočních dobrot, na druhém místě výzdoba a zútulňování bydlení. Děje se tak i u nás, ale zatím se to jenom tak rozjíždí. Poslední dny jsem měla hlídací, takže ke konci dne už nebylo sil. Od toho se odvíjí moje absence na blogu, nebo spíš nedostatek námětů. Dnes jsem měla navštívit frýdecký zámecký vánoční jarmark, moc jsem se těšila, že budu mít kopu veselých vánočních fotek, ale nejdřív odpadly vnučky pro nemoc a dnešní počasí, to byl silný vítr a déšť, mě úplně odradilo od nějakého veselého výletu. O to víc jsem se mohla věnovat předvánočním přípravám.


Určitě jsem nezapomněla na barborky, na zahradě jsem ostříhala pár třešňových větviček a všimněte si, že také už svítíme...


Odpoledne byl doma božský klid, těsto jsem měla připravené v lednici už dva dny, tak jsem se pustila do práce..


Budoucí perníčky podle starého receptu


Nezapomněla jsem ani na tradičního jezevčíka, je to vzpomínka na naši nebohou Kikinku. Dneska, když jsou k sehnání tak krásná vykrajovátka, to se perníčky pečou jedna báseň! Tak a tady s perníčky končím. Nic jsem nespálila, ale ty upečené nevypadají tak pěkně, jako vykrájené těsto. Třeba to spraví zdobení, které na mne teprve čeká.


To není vánoční cukroví. Tyto kytičky dostal můj muž ke svým včerejším narozeninám od nevěsty Petry. Protože nemůže sladké, nahrazujeme mu mlsání slanými dobrotami. To jen tak pro inspiraci, listové těsto, mini kolečko salámu a kolečko sýra. Vypadají pěkně, že?


Staří dobří šneci, ty jsem zase upatlala já...



Večer jsme zapálili druhou svíčku na adventním věnci a vychutnávali jsme si teplo domova......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...